Author Topic: Dromen reloaded  (Read 618 times)

Rola

• Admin
  • Member
Dromen reloaded
« on: 02 May 2020, 08:11:06 »
Post hier je dromen  :z

Ik heb net het oude dromen topic zitten lezen, en het rare is, ik kan me sommige dromen die ik daar vertel nog steeds herinneren. En ik ging helemaal stuk om Xabre zijn dromen, die heeft echt de meest droge dingen die hij droomt  :`)

Ik heb vaak periodes waarin ik vaker en heftiger lijkt te dromen en helaas zit ik nu weer in zo'n periode. Ik droom dan vaak dat er iets in mijn kamer zit, of in mijn bed (mensen,  wezens, techniek uit de toekomst). Als ik dan wakker word dan "zie" ik die dingen. Pas als ik het licht aan doe besef ik dat er niks is en dat het een droom is. Dat zijn hele vermoeiende dingen om wakker mee te worden :(
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.

Stee-fun

• Oldskool
  • Member
  • I only want what i can't have
Re: Dromen reloaded
« Reply #1 on: 02 May 2020, 14:59:30 »
Zo`n soort dromen heb ik ook wel eens gehad.. best wel eng afentoe. gelukkige heb ik ze niet vaak

Ik droomde dat er een festival was in de binnenstad van Eindhoven..
Volgens mij verlang ik naar een groot feest. uit die carona gekte
wanneer de kok met de keukenmeid kijft, weet men waar de boter blijft

Daphne

• Admin
  • Member
  • Piemelkop
    • Appeltje + design
« Reply #2 on: 08 May 2020, 13:31:28 »
Zo`n soort dromen heb ik ook wel eens gehad.. best wel eng afentoe. gelukkige heb ik ze niet vaak

Ik droomde dat er een festival was in de binnenstad van Eindhoven..
Volgens mij verlang ik naar een groot feest. uit die carona gekte
Nou anders ik wel! Terrasjes en gezelligheid... 't is echt SAAIIIIII nu.
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

Rola

• Admin
  • Member
« Reply #3 on: 12 May 2020, 22:04:17 »
Ik hoop dat ik vannacht dezelfde droom krijg als vorige nacht. Ik was op een soort braderie en er waren brandweermannen en allemaal mooie mannen in uniform 😎 eentje wilde me nog de kop van een dode t-rex aansmeren 😂
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.