Author Topic: Iemand nog een CD?  (Read 4828 times)

Willemstyle

• Oldskool
  • Member
Re: Iemand nog een CD?
« Reply #30 on: 07 Mar 2014, 11:51:34 »
Willem, als je TR1 gaat spelen, zullen we dan tegelijk spelen? Misschien is het dan minder eng, haha.
Klinkt goed... wacht maar tot we bij die paarden zijn die tot leven komen en vuurballen schieten! Of op de hand van Midas staan.. muwhahahaha!

Vraagje trouwens, ben al een erg lange tijd niet meer op het forum geweest dus ik herken niet iedereen meer op de huidige naam :P Wie was jij ook al weer?

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #31 on: 07 Mar 2014, 11:54:10 »
Rola!
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.

robert downie

• Moderator
  • Member
« Reply #32 on: 07 Mar 2014, 12:34:32 »
Klinkt goed... wacht maar tot we bij die paarden zijn die tot leven komen en vuurballen schieten!

Spoiler.
I don't sleep, I just dream

Daphne

• Admin
  • Member
  • Piemelkop
    • Appeltje + design
« Reply #33 on: 07 Mar 2014, 14:06:19 »
Daphhoofd :P
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

Willemstyle

• Oldskool
  • Member
« Reply #34 on: 07 Mar 2014, 16:26:07 »
Rola!
Ohh ROLAAAAAAAAAAAAAA Jaa hoe kan het ook anders!! Gee, je hebt wel veel posts in de tussentijd gemaakt zeg! :O

Anyways, i'm ready when you are! Maar niet gillend wegrennen wanneer het eng wordt he :P

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #35 on: 07 Mar 2014, 22:53:17 »
Ja ik vond het al gek dat je me niet herkende aan mijn postcount :P
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.