Author Topic: Remake TR2  (Read 7304 times)

KingJeffolo

• Oldskool
  • Member
Re: Remake TR2
« Reply #45 on: 04 Oct 2014, 15:19:15 »
Tomb Raider:Anniversary II - Venice Demo http://youtu.be/1T2HbBg8Eo0
Fan remake. Ben benieuwd of en wanneer het uitkomt. :)
Oh nvm de demo kun je gewoon downloaden voor de level editor haha.
« Last Edit: 04 Oct 2014, 15:21:04 by King Jeffolo »
Adults with imaginary friends are stupid.

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #46 on: 04 Oct 2014, 17:51:55 »
Mag ik weer even ouderwets in zeikmodus, en zeggen dat ik het niet erg bijzonder vind? Nee? Ok
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.

lara_legend

• Oldskool
  • Member
« Reply #47 on: 05 Oct 2014, 00:10:00 »
Dat is toch gewoon TR 2 met iets betere textures? Misschien moet ik het naast elkaar zien om het te waarderen maar vind het er ook niet echt bijzonder uitzien. TR2 in graphics van nu, dat zou ik wel erg gaaf vinden. Level design, besturing en soundtrack hetzelfde.
"Move Along Ma' cherie, You make the place look crowded"

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #48 on: 05 Oct 2014, 00:24:03 »
Dat is toch gewoon TR 2 met iets betere textures? Misschien moet ik het naast elkaar zien om het te waarderen maar vind het er ook niet echt bijzonder uitzien. TR2 in graphics van nu, dat zou ik wel erg gaaf vinden. Level design, besturing en soundtrack hetzelfde.

Agreed. Zelfs de muren van het huisje in het begin zijn zo flinterdun als in TR2 zelf :P haha.
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.

KingJeffolo

• Oldskool
  • Member
« Reply #49 on: 05 Oct 2014, 01:06:55 »
Ja dat is het idd wel. En een nieuw Lara model. Maar ze gebruiken de level editor dus echt veel meer kun je er ook niet mee.
Ik vind het wel tof in de zin van dat het makkelijk TR2 kan vervangen voor huidige HD televisies. Maar een remake zou ik het niet noemen nee. Maar daarnaast vind ik remakes sowieso niks.. Dan had ik liever TR1 in HD gehad met n betere besturing dan de hele aniversary game wat een zowat geheel nieuw design was. Niet dat het een slechte game was.. verre van.

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #50 on: 05 Oct 2014, 10:16:27 »
Je hebt wel gelijk Jeff, absoluut. Remakes zijn denk ik ook gewoon heel moeilijk, omdat je het spel niet zo groot kan maken als vroeg?h, omdat de gemiddelde pc dan denk ik overhit raakt. Ik vond anniversary op zichzelf ook een toffe game, als hoeft er een hoop poespas van mij niet bij (grapple, bijvoorbeeld).Tomb Raider moet voor mij eng zijn, en puzzels hebben, en dat bood anniversary (en Legend weer totaal niet). Ik denk dat ze tr2 gewoon niet zo eng en groot kunnen namaken. Wordt het een ingekorte versie, en dan heb je zeikerds zoals mij aan je broek hangen dat het niet goed genoeg is :P

KingJeffolo

• Oldskool
  • Member
« Reply #51 on: 05 Aug 2015, 19:43:07 »

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #52 on: 07 Aug 2015, 14:09:28 »
Ah, jammer dat op 0:25 op het spannendste moment gestopt wordt. Op dat punt heb ik (nog niet eens zo heel lang geleden) een gigantische hartaanval gehad. Ik geloof dat ik zelfs bijna mn laptop liet vallen...

(Iets later): Oh nu snap ik het, ze hebben de yeti's nog niet af!

Anyway, dit ziet er echt leuk uit! Is dit door een level-builder gemaakt? Want eerst dacht ik dat het TR2 was met nieuwe textures en nieuwe Lara, maar ik begon in het Yeti-hol verschillen te zien. En uit welk deel komt deze Lara?

Daphne

• Admin
  • Member
  • Piemelkop
    • Appeltje + design
« Reply #53 on: 08 Aug 2015, 17:22:59 »
Wat cool!!:D
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

Fredje

• Oldskool
  • Member
« Reply #54 on: 10 Aug 2015, 14:55:47 »
Haha ik ben toch ook zo veranderlijk als het weer h?, eerste filmpje zit ik nog te zaniken, tweede filmpje vind ik ineens leuk -O_

KingJeffolo

• Oldskool
  • Member
« Reply #55 on: 12 Aug 2015, 15:53:29 »
Ah, jammer dat op 0:25 op het spannendste moment gestopt wordt. Op dat punt heb ik (nog niet eens zo heel lang geleden) een gigantische hartaanval gehad. Ik geloof dat ik zelfs bijna mn laptop liet vallen...

(Iets later): Oh nu snap ik het, ze hebben de yeti's nog niet af!

Anyway, dit ziet er echt leuk uit! Is dit door een level-builder gemaakt? Want eerst dacht ik dat het TR2 was met nieuwe textures en nieuwe Lara, maar ik begon in het Yeti-hol verschillen te zien. En uit welk deel komt deze Lara?
Ja geen idee eigenlijk! :o Het is geloof ik ook gewoon TR2 met nieuwe textures. Al weet ik niet hoe ze toegang hebben gekregen tot de engine om deze aanpassingen te maken.
Misschien dat het idd met de level-editor gemaakt is. Daar ben ik niet zo bekend mee tbh.
« Last Edit: 12 Aug 2015, 15:56:38 by King Jeffolo »