Author Topic: Kom niet vooruit  (Read 1623 times)

Sango

• Member
Kom niet vooruit
« on: 16 Mar 2013, 12:45:49 »
Wauw, het valt me nu op hoe onactief dit forum is. Maar toch hoop ik dat er mensen zijn die me kunnen helpen met de nieuwe game van Tomb Raider.
Ik copy n paste het, sorry het is in het engels..

Im over 50% in the game, and i have to fight with this big bloke where only his head is vulnerable. Hurt him, when he's getting tired; shoot again and then you have to attack him with your axe. Thats going pretty good! But then you have to hit him again with the axe (Im playing on my laptop, so press F.) But I dont get the change for it. Im smashing my F, but the dude is grabbing me by the neck and throws me away. I tried yesterday, for over 40 minutes. Im getting pretty annoyed by this.

Any help? Im doing a great job, but the game is not reacting on my f, or whatever...

Om te laten zien wat k bedoel, vanaf 14:00 daar zit ik vast.

Als iemand me kan helpen, heeeel graag.  Het lukt me gewoon niet. Alsof mijn spel niet op F reageert.

Rola

• Admin
  • Member
Re: Kom niet vooruit
« Reply #1 on: 19 Jun 2013, 13:34:26 »
Robin, jij bent een echte good guy. Inloggen in een dood forum om alsnog iemand te helpen. ;D
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.

Daphne

• Admin
  • Member
  • Piemelkop
    • Appeltje + design
Re: Kom niet vooruit
« Reply #2 on: 21 Nov 2013, 17:36:16 »
Ja en dan nog niet eens een bedankje krijgen voor de hulp. :P
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.