Mooi hoor!
Goed bezig. 
Beetje vreemde mix van textures, maar ik begreep van TRF dat er een alien "iets" onder dat oude gesteente zit?
In dat geval is het begrijpelijk. 
Ga je op de een of andere manier ook in het verhaal duidelijk maken dat je in dit gedeelte tegen oud gesteente en alien spul aan zit te kijken?
Omdat het buiten is en dat alien spul al helemaal in de oudere stenen ingebouwd zit zou het wel mooi zijn denk ik om bijvoorbeeld transition textures te maken van dat groene naar die gladde HM stenen op de vloer.
Ik vind die oranje mist ook wel mooi, maar wel een beetje vreemd bij di helder blauwe lucht.
Of is er iets in die ruimten waar die mist vandaan komt?
Het word een superlang verhaal!
Het gaat zeg maar over hoe wij zijn ontstaan, en waar wij vandaan komen, dit is de plek waar alles zeg maar is begonnen, en lara zoekt een weg om er achter te komen welke wereld dat dan moet zijn. Je komt daar uiteindelijk ook terecht (lara croft the Other world thread)

De mist zit er omdat het nog net avond is, en het een mooie warme dag is (daarom de blauwe lucht) maar ik probeer nog uit te vinden hoe ik mijn horizon kleur kan veranderen. De lucht gaat zo: Blauw -> Oranje -> Grijs. en dan gaat het regenen

En het is ook een geklooi van triggers met die kleuren veranderen, mist veranderen en layer 1/2 van kleur veranderen

Transition are in progress.
Ik vind het zelf niet storend ofzo.