Hey!

Sorry dat ik een tijdje niks gezegd heb, maar ik was 3,5 weken op vakantie naar Noorwegen! Was erg leuk

Maar ik wou nog even wat laten zien van mijn heel erg kort geduurde project voordat ik het weghaal. Ik had een idee om TRA te remaken. Leek me ook leuk, aangezien ik niet zo'n grote fantasie heb.. Maar ik zie voor de zoveelste keer (Ik heb veel falende projects gehad) dat het nergens toe leidt, dus stop ik er maar mee, voordat ik allemaal object requests ga vragen die dan voor niks waren.
En ik had nog tegen Den gezegd dat ik onderwater ru?nes zou maken die je kon 'exploren'. Ik heb daar nu ook een goed idee van. Daar wil ik aan beginnen als ik een nieuwe laptop heb, waar ik nog voor moet sparen. Maar dat zal hopelijk niet langer dan een half jaar zijn! Ik weet nog niet precies welke laptop, maar eentje die minstens TRU kan runnen

Maar goed, hier een paar screens van de eerste level Caves. Het is echt heel weinig, maar ik zit echt niet vaak aan de LE

Sommige screens zijn een beetje random, maar je ziet wel hoe het eruit ziet. En bij de laatste kamer kun je al zien dat ik even snel maar wat textures geplaatst heb..

Bij de laatste twee screenshots kun je twee objecten zien die ik zelf getextured heb. Dat is de ledge en jump switch. Dat kun je ook zo zien, want het ziet er niet uit