Author Topic: [EEN] Screenshots showcase topic  (Read 38236 times)

Den

• Member
Re: [HET] Screenshots showcase topic
« Reply #135 on: 26 Jun 2011, 17:54:17 »
ik keek al met mijn moeder mee vanaf 10 jaar geleden naar TRI, II en III ;D
het is dus niet echt een hobbie, maar een gewoonte wat ik vanaf kindzijnde al doe  _O_

Titak

• Member
« Reply #136 on: 26 Jun 2011, 23:50:20 »
M'n broertje had een kopie van TR1. Zelf speelde ik geen computer spellen en had ik best wel een hekel aan computers... Vooral omdat ik er niks vanaf wist denk ik.
Nou ja, toen ik hem TR1 zag spelen, Caves level, dacht ik eerst dat het weer zo'n shooter game was omdat hij net wolven aan het dood schieten was. Voor die tijd zag het er natuurlijk geweldig uit dus ik bleef kijken. En toen kwam ik er dus achter dat het helemaal geen shooter game was maar dat je ook nog wel moest nadenken, klimmen en klauteren, puzzels oplossen ed. Verder snapten we niet veel van het spel omdat de audio niet werkte en de tussenfilmpjes ook niet, maar we hadden er wel plezier mee.  ;D
Nou, en toen was ik verkocht. TR is toen altijd bij me gebleven em we hebben de eerste classic spellen altijd samen gespeeld.  ;D

Zelf begon ik pas te spelen in het Maria Doria level van TR2. Ik liep alle kanten op behalve de goeie! Ik kreeg die controls maar niet onder controle!  -O_

Den

• Member
« Reply #137 on: 26 Jun 2011, 23:53:10 »
haha, ik speelde altijd Jungle van Tr3, meer mocht ik niet van mijn moeder omdat het te eng werd :P
Ik had altijd een doodsangst voor The black islands in Tr5, ik zat die avonda alleen op mijn zus haar kamer, en toen de schim van labyrinth te voorschijn kwam, schok ik me dood ;D

Titak

• Member
« Reply #138 on: 27 Jun 2011, 14:38:24 »
Dat stuk in dat labyrinth, waar dat beest achter je aan zit vond ik de eerste keer ook best eng.  ;D
Ik vond dat soort geestje/lichtje die je de weg wijst door dat labyrint wel heel mooi.

Den

• Member
« Reply #139 on: 27 Jun 2011, 14:48:16 »
Wil nog steeds weten wat dat precies is...

Dunnut7

• Member
  • "Don't waste your time or time will waste you."
    • Mijn Hyves!
« Reply #140 on: 27 Jun 2011, 17:56:39 »
Moet dit allemaal niet naar de Crap-forum toe? :P
"Don't waste your time or time will waste you."

Den

• Member
« Reply #141 on: 27 Jun 2011, 18:13:42 »
niet het crap-forum heh? tomb raider chronicles forum ;)

Dunnut7

• Member
    • Mijn Hyves!
« Reply #142 on: 27 Jun 2011, 18:53:27 »
Nou, het ging ook over jullie persoonlijke verhaal achter de LE ;D

Den

• Member
« Reply #143 on: 27 Jun 2011, 19:53:17 »
nou vertel ook wat dan :P

Dunnut7

• Member
    • Mijn Hyves!
« Reply #144 on: 27 Jun 2011, 20:23:35 »
Ja, maar dat moet dan in de Crap-forum, toch? Want dit is off-topic..

Titak

• Member
« Reply #145 on: 27 Jun 2011, 20:26:25 »
Off-topic?
Hoezo! *smiley met schijnheilig gezicht*

On-topic dan.  ;D
Iemand nog screenshots te showen?

Trouwens, is dit topic ook te gebruiken voor screens van custom levels die je speelt en die je mooi vindt?
Niet dat ik dan iets heb te posten hoor, vroeg het me gewoon af.
Kan wel leuk zijn voor luitjes die wel een custom level willen spelen maar niet weten welke.  ;D

Pytrik

• Member
« Reply #146 on: 27 Jun 2011, 20:29:53 »
Ik ga vanavond denk ik weer verder met mijn leveltje, post dan wel weer een paar screens.  :Y

Ik ben nu trouwens een custom level van Back to Basics, Veneti? aan het downloaden:

Bartoli is dead and for revenge his brother Bortali steels the best Venetian wine bottle from Lara's wine cellar. The wine is from a very good year so she wants her bottle back and travels to Venice to the also bad wallpapered mansion of Bortali. Ofcourse Bortali does not give up his bottle of wine together with a refund.

:D

Hoi

Dunnut7

• Member
    • Mijn Hyves!
« Reply #147 on: 27 Jun 2011, 21:40:00 »
Veneti?? Klinkt leuk [Y]!

Off-topic?
Hoezo! *smiley met schijnheilig gezicht*

On-topic dan.  ;D
Iemand nog screenshots te showen?

Trouwens, is dit topic ook te gebruiken voor screens van custom levels die je speelt en die je mooi vindt?
Niet dat ik dan iets heb te posten hoor, vroeg het me gewoon af.
Kan wel leuk zijn voor luitjes die wel een custom level willen spelen maar niet weten welke.  ;D

Ja, jammer dat deze forum geen schijnheilige smiley's heeft, h?? :P TRF wel :)
Ikzelf heb geen screenshots te showen. Maar dat heb ik al uitgelegd ;)

Den heeft de topic gemaakt, dus horen we dan wel van hem :)

Den

• Member
« Reply #148 on: 28 Jun 2011, 11:48:44 »
Ik heb ook nog geen screens te showen, het was gister te mooi weer om aan de LE te doen ;D

Dunnut7

• Member
    • Mijn Hyves!
« Reply #149 on: 17 Aug 2011, 16:22:08 »
Hey! :W

Sorry dat ik een tijdje niks gezegd heb, maar ik was 3,5 weken op vakantie naar Noorwegen! Was erg leuk ;D

Maar ik wou nog even wat laten zien van mijn heel erg kort geduurde project voordat ik het weghaal. Ik had een idee om TRA te remaken. Leek me ook leuk, aangezien ik niet zo'n grote fantasie heb.. Maar ik zie voor de zoveelste keer (Ik heb veel falende projects gehad) dat het nergens toe leidt, dus stop ik er maar mee, voordat ik allemaal object requests ga vragen die dan voor niks waren.
En ik had nog tegen Den gezegd dat ik onderwater ru?nes zou maken die je kon 'exploren'. Ik heb daar nu ook een goed idee van. Daar wil ik aan beginnen als ik een nieuwe laptop heb, waar ik nog voor moet sparen. Maar dat zal hopelijk niet langer dan een half jaar zijn! Ik weet nog niet precies welke laptop, maar eentje die minstens TRU kan runnen :P

Maar goed, hier een paar screens van de eerste level Caves. Het is echt heel weinig, maar ik zit echt niet vaak aan de LE ;)
Sommige screens zijn een beetje random, maar je ziet wel hoe het eruit ziet. En bij de laatste kamer kun je al zien dat ik even snel maar wat textures geplaatst heb..

Bij de laatste twee screenshots kun je twee objecten zien die ik zelf getextured heb. Dat is de ledge en jump switch. Dat kun je ook zo zien, want het ziet er niet uit -O_