Author Topic: [EEN] Screenshots showcase topic  (Read 38234 times)

Den

• Member
Re: [HET] Screenshots showcase topic
« Reply #105 on: 23 Apr 2011, 15:19:40 »
Dankje :)

Titak

• Member
« Reply #106 on: 24 Apr 2011, 16:29:03 »
Mooi hoor! 
Goed bezig. ^O^

Beetje vreemde mix van textures, maar ik begreep van TRF dat er een alien "iets" onder dat oude gesteente zit?
In dat geval is het begrijpelijk.  ;D

Ga je op de een of andere manier ook in het verhaal duidelijk maken dat je in dit gedeelte tegen oud gesteente en alien spul aan zit te kijken?

Omdat het buiten is en dat alien spul al helemaal in de oudere stenen ingebouwd zit zou het wel mooi zijn denk ik om bijvoorbeeld transition textures te maken van dat groene naar die gladde HM stenen op de vloer.

Ik vind die oranje mist ook wel mooi, maar wel een beetje vreemd bij di helder blauwe lucht.
Of is er iets in die ruimten waar die mist vandaan komt?

Den

• Member
« Reply #107 on: 24 Apr 2011, 20:32:32 »
Mooi hoor!  
Goed bezig. ^O^

Beetje vreemde mix van textures, maar ik begreep van TRF dat er een alien "iets" onder dat oude gesteente zit?
In dat geval is het begrijpelijk.  ;D

Ga je op de een of andere manier ook in het verhaal duidelijk maken dat je in dit gedeelte tegen oud gesteente en alien spul aan zit te kijken?

Omdat het buiten is en dat alien spul al helemaal in de oudere stenen ingebouwd zit zou het wel mooi zijn denk ik om bijvoorbeeld transition textures te maken van dat groene naar die gladde HM stenen op de vloer.

Ik vind die oranje mist ook wel mooi, maar wel een beetje vreemd bij di helder blauwe lucht.
Of is er iets in die ruimten waar die mist vandaan komt?
Het word een superlang verhaal!
Het gaat zeg maar over hoe wij zijn ontstaan, en waar wij vandaan komen, dit is de plek waar alles zeg maar is begonnen, en lara zoekt een weg om er achter te komen welke wereld dat dan moet zijn. Je komt daar uiteindelijk ook terecht (lara croft the Other world thread) :)

De mist zit er omdat het nog net avond is, en het een mooie warme dag is (daarom de blauwe lucht) maar ik probeer nog uit te vinden hoe ik mijn horizon kleur kan veranderen. De lucht gaat zo: Blauw -> Oranje -> Grijs. en dan gaat het regenen :)
En het is ook een geklooi van triggers met die kleuren veranderen, mist veranderen en layer 1/2 van kleur veranderen  :7

Transition are in progress.
Ik vind het zelf niet storend ofzo.
« Last Edit: 24 Apr 2011, 20:56:16 by Denniejjboy »

Vlekkie

• Member
« Reply #108 on: 21 May 2011, 20:26:31 »
Oke, via tutorials op tombraiderforums.com heb ik mn eerste kamer al af! :)

Willemstyle

• Oldskool
  • Member
« Reply #109 on: 21 May 2011, 20:42:29 »
Goed begin :)

Een goeie volgende stap is het maken van je eigen textures!
Heb je skills met photoshop of een ander image editing programma?

Vlekkie

• Member
« Reply #110 on: 22 May 2011, 11:11:42 »
Nee, ben niet tevreden over de kamer. Hij is echt over de top.
Ben een nieuwe aan 't maken. Ben alleen aan 't klote met het licht, de switch wil de deur niet laten openen.

Den

• Member
« Reply #111 on: 22 May 2011, 14:37:00 »
Simpele tip:
Ambience lighting:

RED 30
GREEN 31
BLUE 32

en een sunbulb met intensity 0,12

het doet me goed dat er een nieuwe builder bij is, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Titak

• Member
« Reply #112 on: 22 May 2011, 18:37:33 »
Die waarden voor belichting hangen natuurlijk wel af van de atmosfeer die je wilt hebben.

Geen slecht begin Vlekkie!  ^O^
Pas wel op met het mixen van textures. Te veel verschillende textures naast elkaar kan rommelig worden, vooral als ze dan niet naadloos aan elkaar sluiten of als er te veel verschil zit in de textures.
Je bent in elk geval goed bezig met het verdelen van muren in kleinere vlakken zodat de textures er niet uitgerekt uitzien. Dit is erg belangrijk!

Den

• Member
« Reply #113 on: 23 May 2011, 19:37:25 »
Die waarden voor belichting hangen natuurlijk wel af van de atmosfeer die je wilt hebben.

Geen slecht begin Vlekkie!  ^O^
Pas wel op met het mixen van textures. Te veel verschillende textures naast elkaar kan rommelig worden, vooral als ze dan niet naadloos aan elkaar sluiten of als er te veel verschil zit in de textures.
Je bent in elk geval goed bezig met het verdelen van muren in kleinere vlakken zodat de textures er niet uitgerekt uitzien. Dit is erg belangrijk!
het ziet er uit als een tombe, en dan zal de lightning goed zijn ;) Ik vind de texturing totaal niet slecht, het ziet er leuk uit! en totaal anders dan andere beginners [Y]

Den

• Member
« Reply #114 on: 21 Jun 2011, 17:31:01 »
Nieuwe computer
Nieuwe en Betere Levels!!

ik maak er dalijk nog een maar dan met meer begroeiing
« Last Edit: 21 Jun 2011, 18:02:00 by Denniejjboy »

Titak

• Member
« Reply #115 on: 22 Jun 2011, 15:59:04 »
Dat ziet er wel heel leuk uit hoor!  ^O^

Zijn dat originele TR3 textures of highres versies daar van?

Den

• Member
« Reply #116 on: 22 Jun 2011, 16:14:56 »
Dat ziet er wel heel leuk uit hoor!  ^O^

Zijn dat originele TR3 textures of highres versies daar van?
De originele :D
Thread in Progress!!  O:>

nog een:

Ik vind de lightning hiervan maar moeilijk,
het regent, onweerd en het is nacht, maar ik heb geen idee hoe ik de lightning moet doen ???
En ik ben ook nog bezig met de begroeiing, en ik snap maar niet waarom ik blijf terugdeinen naar die oude textures...
« Last Edit: 23 Jun 2011, 18:46:23 by Denniejjboy »

Titak

• Member
« Reply #117 on: 22 Jun 2011, 17:22:20 »
Zoals ik de belichting nu zie, ziet het er goed uit.
Beetje vlak misschien, maar dat kan ook door de regen komen.
Dan moet er sowieso eigenlijk niet te veel licht-donker contrast in.

ik snap maar niet waarom ik blijf terugdeinen naar die oude textures...
Misschien omdat er niet echt goede vervangers voor deze textures zijn?  ???

Dunnut7

• Member
  • "Don't waste your time or time will waste you."
    • Mijn Hyves!
« Reply #118 on: 24 Jun 2011, 16:27:20 »
Mooie screenshots, Denniejjboy[Y] Maar aan hoeveel projecten werk jij nou? Ik heb al wat gezien van TR3MA, de levels met TR3 South Pacific textures en de level waarin er een mix van textures was van TRA Peru en Titak's Stargate textures. Of is dit allemaal ??n project?
Afgezien van TR3MA dan..
"Don't waste your time or time will waste you."

Den

• Member
« Reply #119 on: 24 Jun 2011, 20:50:18 »
Mooie screenshots, Denniejjboy[Y] Maar aan hoeveel projecten werk jij nou? Ik heb al wat gezien van TR3MA, de levels met TR3 South Pacific textures en de level waarin er een mix van textures was van TRA Peru en Titak's Stargate textures. Of is dit allemaal ??n project?
Afgezien van TR3MA dan..
Bij mij is het bijna altijd zo dat een project gereleased word als ik er een thread van maak, ik moet 100% zeker weten wanneer ik een project af kan krijgen, anders maak ik geen thread, en aangezien dit het enige levelset is waar ik bijna 4 pagina's van reacties heb, weet ik dat dit project het zeker zal worden voor mij :D