Author Topic: Vervolg Underworld officieel!  (Read 2001 times)

sub_zero

• Guest
Vervolg Underworld officieel!
« on: 12 May 2009, 20:30:54 »
http://www.pu.nl/headlines/Verliefd_op_Lara_Croft.aspx?id=1487

De Tomb Raider serie gaat al heel wat jaartjes mee en eigenlijk is het enige wat niet verouderd Miss Croft zelf. De vraag is dan ook of er niet iets moet veranderen aan de games om het lekker fris en fruitig te houden. Volgens de main man bij Eidos, Ian Livingstone gaat dat ook zeker gebeuren...

Hij zegt dat de volgende Tomb Raider game anders gaat worden dan we gewend zijn van een Lara game. Hij gaat er zelfs van uit dat de gamers straks blij verrast zijn door de frisse wind die door de serie is gewaaid! Verder wil de dude geen details kwijt, alleen het volgende: ?There are some remarkable things we?re doing in the next Tomb Raider to make you say, ?Oh Lara, I love you so much!"

Verder heeft hij het er nog over dat er waarschijnlijk ook weer een nieuwe Tomb Raider film komt! ?It?s great that we?ve had Tomb Raider movies, we?ve had a Hitman movie; now there?s a Kane and Lynch movie and possibly another Tomb Raider movie!?

Dan nu de grote vraag, wie moet Lara gaan spelen in de nieuwe film? Gewoon Mevrouw Jolie weer, of gaan we voor een ander lekker hapje...?

En daar is toch die nieuwe TR film weer in het gesprek.

Fredje

• Oldskool
  • Member
Re: Vervolg Underworld officieel!
« Reply #1 on: 12 May 2009, 20:34:14 »
maar of die "frisse wind" ook echt zo fris is.. ik weet het niet hoor.. Tomb Raider is Tomb Raider, en het moet niet teveel op een andere game gaan lijken ofzo.. ik hoop dat het wel weer ouderwets Lara word met veeeel verschillende wapens (bij TRU was het minimaal!!) en gewoon weer haar originele pakje enzo. gewoon weer vanalles zoeken.. niet teveel andere heisa, Lara alleen en thats it :P
Signatures are displayed at the bottom of each post or personal message. BBCode and smileys may be used in your signature.

Daphne

• Admin
  • Member
  • Piemelkop
    • Appeltje + design
« Reply #2 on: 12 May 2009, 20:34:57 »
Ik haat grammaticale fouten.  ;D

Nee ff serieus... eigenlijk maakt het me geen donder uit. Tomb Raider heeft voor mij een beetje de magie verloren, als AJ het niet meer doet voelt dat hetzelfde voor me als de verandering die het spel heeft ondergaan sinds AOD.
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

Youri

• Oldskool
  • Member
« Reply #3 on: 20 Jun 2009, 21:27:19 »
Ok?, dat wordt dus 2011...
"Whatever you can do or dream, begin it. Right now."

Noenoe

• Admin
  • Member
« Reply #4 on: 25 Jun 2009, 09:15:50 »
Maak er maar 2015 van, misschien weten ze dan iets leuks te maken :P

Daphne

• Admin
  • Member
  • Piemelkop
    • Appeltje + design
« Reply #5 on: 25 Jun 2009, 12:21:18 »
Dat was toch hoax  :P
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

Crunch

• Member
« Reply #6 on: 25 Jun 2009, 13:50:10 »
Maar dat maken we niet meer mee! In 2012 vergaat de wereld toch?

Broodje aap verhaal!
Verdwenen.