Author Topic: Tomb Raider 1 Remake  (Read 23695 times)

STaCeY-*

• Oldskool
  • Member
  • Yeahhh
Re:Tomb Raider 1 Remake
« Reply #90 on: 03 Sep 2006, 09:08:54 »
het is net zoiets als een ouwe film die opnieuw wordt gemaakt met allemaal bekende acteurs of een liedje dat amper veranderd is en alleen een andere artiest
????`???? = TR aNNiVerSarY = ????`???

Tom

• Member
  • ouwe gek
« Reply #91 on: 03 Sep 2006, 11:29:23 »
haha, wat zijn jullie allemaal negatief, ik ben alleen maar blij dat er juist MEER tomb raider komt ;D en dat ze tombraider 1 en 2 dan inkorten vind ik ook jammer. ik hoop idd ook niet dat het heel kort wordt, want dat zou zonde zijn. als ze tr1 opnieuw maken moet het ook goed gebeuren. maar ik verwacht er als nog toch wel best veel van, want ik ben met legend ook neit teleurgesteld geraakt.

lara_legend

• Oldskool
  • Member
« Reply #92 on: 03 Sep 2006, 18:03:37 »
als de games te snel achter elkaar komen denk wel
"Move Along Ma' cherie, You make the place look crowded"

Twingo

• Member
  • anything you can do, lara can do better
« Reply #93 on: 05 Sep 2006, 21:36:40 »
lang wachten misschien, maar t is wel een geweldig idee dat er toch  nog want nieuws van tomb raider aan komt, in plaats van dat ze er mee stoppen ;D

Helaas komt aan alles een eind ;)
dus ook een keertje aan de tomb raider serie.
would you mind if i killed you?
Would you mind if i try to?

laracroftonline

• Member
  • Eigenaar tombraider.co.cc
    • Tomb Raider
« Reply #94 on: 06 Sep 2006, 16:50:55 »
bij de trailer kun je heel erg goed zien dat het niet de legend enigine is omdat hij veel meer aod lijkt dat haar is te rood en dat pakje te groen en ik zal hem toch niet kopen als ik dan een lara krijg met rood haar en ik kreeg er duidelijk geen tomb raider gevoel van omdat het meer leek rode lara met een te groen pakje

ik hoop echt dat je in de anniversary edition alle oude outfits en een stel nieuwe erin doen en dat je net als in legend in laras huis of voordat je een level speelt kan kiezen en ik hoop dat het zelfde savegame enigine gebruikt wordt als in legend omdat ik dan niet helemaal meer opnieuw hoef te beginnen het zou inderdaad wel cool zijn als ze de legend controls houden want ik ben daar nu aan gewend ik hoop ook dat ze de vijanden slimmer maken dan in tr 1 en 2 en ik hoop weer op een paar vette moves.
Nieuwe site opent zaterdag
http://tombraider.co.cc

Stee-fun

• Oldskool
  • Member
  • I only want what i can't have
« Reply #95 on: 07 Sep 2006, 13:18:10 »

ik hoop echt dat je in de anniversary edition alle oude outfits en een stel nieuwe erin doen en dat je net als in legend in laras huis of voordat je een level speelt kan kiezen en ik hoop dat het zelfde savegame enigine gebruikt wordt als in legend omdat ik dan niet helemaal meer opnieuw hoef te beginnen het zou inderdaad wel cool zijn als ze de legend controls houden want ik ben daar nu aan gewend ik hoop ook dat ze de vijanden slimmer maken dan in tr 1 en 2 en ik hoop weer op een paar vette moves.
Nee!!!!!!!!! geen checkpoints deze dingen zijn zo k*t ik haat ze.
je maakt er af en toe alleen maar mis breuk van.
  • als je leven bijna op is en je loopt voor bij een checkpoint laat je , je zelf toch ff dood gaan heb je weer vol leven  (k*t!)
  • als je net voor bij een moeilijk stuk bent heb je niet altijd een checkpoint als je dan dood gaat ken je heel dat stuk overnieuw doen (k*t!)

het is dank zij die checkpoints ook veel te makkelijk ik vind gewoon dat ze weg moeten
en als ze zo nodig die k*t dingen er in wille doen laat de mensen dit dan kiezen
je gaat mij toch niet vertellen dat ik de enige ben die de checkpoint haat.
met het oude save systeem moes je er zelf nog aan denken met checkpoints ken je gewoon door lopen en hoef je nergens aan te denken je ziet wel waar je terug gezet woord
wat maakt het uit
als je ff op esc drukt en dan ff moet saven
(voor de ps mensen start)
checkpoints hoor thuis in race spellen niet in zon spel als tomb raider
wanneer de kok met de keukenmeid kijft, weet men waar de boter blijft

lara_legend

• Oldskool
  • Member
« Reply #96 on: 09 Sep 2006, 20:19:54 »
mee eens ;)
"Move Along Ma' cherie, You make the place look crowded"

funforces

• Member
  • only the legend can servive
« Reply #97 on: 09 Sep 2006, 21:10:20 »
gwn die checkpoints iets beter uitwerken zodat er maar 1/3 bij komt als je leven minder is dan 1/3 als je voorbij het checkpoint loopt

Twingo

• Member
  • anything you can do, lara can do better
« Reply #98 on: 11 Sep 2006, 17:07:52 »
:'( mooi gezegt :'(

haha dank je wel :)
would you mind if i killed you?
Would you mind if i try to?