Author Topic: Centraal: Legend Vastlopers  (Read 146056 times)

LegendarY

• Member
  • Loves It
Re:Centraal: Legend Vastlopers
« Reply #15 on: 07 Apr 2006, 20:04:00 »
Ik ben ook in dat level van King Arthur.. ben net door een muur gereden met die heftruck geval.. vet snelle reactie voordat ik viel  8)

*Als ik daar ook ben en ik weet het.. dan zeg ik het wel :P
« Last Edit: 07 Apr 2006, 20:04:25 by LegendarY »
Do You Love It?

deef

• Member
  • I'm a llama!
« Reply #16 on: 07 Apr 2006, 20:42:28 »
Ik zit vast in Peru. Ik moet al die lui doodschieten, maar er blijft er 1tje over, daar boven bij die auto...
Ik kan hem met mijn wapens niet raken... hoe kom ik bij hem? Kan iemand me een tip geven???  

LegendarY

• Member
  • Loves It
« Reply #17 on: 07 Apr 2006, 20:45:17 »
Ik zit vast in dat level met king athur. Nadat je daar door al die stroomversnelling bent gegaan en van de waterval af. Dan kom je in zo'n grote ruimte. Wat moet je daar precies doen?

Ok.. ik ben dit stuk net voorbij gegaan.. moet je nog weten wat je moet doen? het is best logisch eigenlijk.. want je kan er voor de rest nix :P
Do You Love It?

robert downie

• Moderator
  • Member
« Reply #18 on: 07 Apr 2006, 20:53:45 »
Ik zit vast in Peru. Ik moet al die lui doodschieten, maar er blijft er 1tje over, daar boven bij die auto...
Ik kan hem met mijn wapens niet raken... hoe kom ik bij hem? Kan iemand me een tip geven???  

Er is een knopje waarmee je gericht kunt schieten, ligt eraan welk systeem je speelt welk knopje dat is.
I don't sleep, I just dream

funforces

• Member
  • only the legend can servive
« Reply #19 on: 07 Apr 2006, 21:53:40 »
ik weet niet wat het is maar ik speel legend als op ps2 de graphics zijn niet zoals die pc screens. ik kan bij opties next gen niet inschakelen. weet iemand raad ?
« Last Edit: 07 Apr 2006, 21:54:30 by funforces »

Chrissie

• Member
  • I'm a llama!
« Reply #20 on: 07 Apr 2006, 21:55:41 »
Ik zit nog te p..len in West Africa bij die stenenkogel, welke move moet je nu uithalen om niet geplet te worden?

Enne, een clou voor de boeken: De beelden boven het water zijn boos op elkaar en kijken elkaar niet meer aan.

LegendarY

• Member
  • Loves It
Do You Love It?

Youri

• Oldskool
  • Member
« Reply #22 on: 07 Apr 2006, 23:21:11 »
Er is een knopje waarmee je gericht kunt schieten, ligt eraan welk systeem je speelt welk knopje dat is.

Op de PC is het  'Z'.
"Whatever you can do or dream, begin it. Right now."

Club

• Member
  • Hoi
    • JCB Design
« Reply #23 on: 08 Apr 2006, 16:15:14 »
Ik ben nu in Afrika geloof ik op 33 %.

Er kwam net zo'n bal achter me aan, en daar ben ik voorbij.
Ik sta nu aan de overkant op zo'n platform, en daar moet ik naar een stang springen, via daar moet ik op zo'n uitstekende rots hangen, en dan 1 naar boven, daarna valt er een steen naar beneden (precies boven mij) en moet ik meteen naar rechts springen aan een stang, die stang houd lara steeds met 1 hand vast, zodat ze na een half rondje zwaaien valt, hoe kom ik hier voorbij? of hoe zorg ik dat ze die met beide handen pakt ?

robert downie

• Moderator
  • Member
« Reply #24 on: 08 Apr 2006, 16:28:19 »
Ik ben nu in Afrika geloof ik op 33 %.

Er kwam net zo'n bal achter me aan, en daar ben ik voorbij.
Ik sta nu aan de overkant op zo'n platform, en daar moet ik naar een stang springen, via daar moet ik op zo'n uitstekende rots hangen, en dan 1 naar boven, daarna valt er een steen naar beneden (precies boven mij) en moet ik meteen naar rechts springen aan een stang, die stang houd lara steeds met 1 hand vast, zodat ze na een half rondje zwaaien valt, hoe kom ik hier voorbij? of hoe zorg ik dat ze die met beide handen pakt ?

Dan moet je driehoekje gebruiken. Ik weet niet welk knopje dat op de PC is. Je gebruikt het ook om met de graple hook iets naar je toe te trekken, of om sneller te gaan.
I don't sleep, I just dream

Club

• Member
  • Hoi
    • JCB Design
« Reply #25 on: 08 Apr 2006, 16:28:56 »
Oke, zal ik eens proberen, bedankt :D

Je hoort nog van me

Club

• Member
  • Hoi
    • JCB Design
« Reply #26 on: 08 Apr 2006, 17:20:10 »
Ja het is gelukt :D

Ben nu ff aan het motor crossen in de sneeuw 8)

mirte

• Member
  • I'm a llama!
« Reply #27 on: 08 Apr 2006, 19:44:01 »
Peru-Ruins: cut scene.
X-box.

Ik zit vast op het moment dat Lara boven een afgrond staat en alle stenen onder haar voeten naar beneden vallen. Volgens het spel moet je dan L indrukken, linkertrigger, maar hij reageert niet, dus ik kan niet verder.
Is iemand dit ook tegen gekomen?

Noenoe

• Admin
  • Member
« Reply #28 on: 08 Apr 2006, 21:06:05 »
Ik had hetzelfde op de PS2, maar het was niet het linkerknopje maar dat linkerdraaiding op je controller... Misschien dat dat bij de Xbox ook zo is.

Badeendjee

• Member
  • I'm a llama!
« Reply #29 on: 09 Apr 2006, 12:40:38 »
Ik zit vast bij die drie stenen die je moet rollen in de putjes..Ik kan de tweede steen ook wel vinden, maar bij die derde steen kan ik niet bij?
HOE HOE HOE